آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز

آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز در 30 جلسه برگزار میشود که در این جلسات تعمیرات تمامی لوازم خانگی به صورت علمی و عملی آموزش داده میشود و در پایان دوره به کار آموزان مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای داده میشود.


ثبت نام دوره آموزشی

روش آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز

در روش آموزشی ما ابتدا مباحث تعمیرات لوازم خانگی بصورت تئوری بیان میگردد و بعد از آنکه مباحث به صورت کامل روشن گردید مبحث قطعه شناسی شروع میگردد بعد از مباحث قطعه شناسی و کار برروی بورد وارد مرحله اصلی آموزش یعنی کار عملی برروی دستگاههای معیوب میشویم و در نهایت مرحله مهم و پایانی آموزش که نقش عمده ای در ورود کار آموز به بازار کار را دارد مرحله کارورزی و قبول تعمیرات و کار در کارگاه اصلی تعمیرات و خدمات پس از فروش است
آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز

ثبت نام دوره آموزشی

سرفصلهای آموزش تعمیر لوازم خانگی

آموزش مقدماتی الکترونیک پایه
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد ماشین لباسشویی
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد ماشین ظرفشویی
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد یخچال ساید بای ساید
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد تلویزیون LCD و LED
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد جارو برقی
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد کولر گازی و اسپلیت
آموزش رفع عیب و تعمیرات برد الکترونیک
آموزش نحوه رفع عیب کردن یخچال معمولی
آموزش قطعه شناسی لوازم خانگی
آشنایی با ابزار و تجهیزات مورد نیاز در تعمیرات

حتما می دانید که صنعت لوازم خانگی در دنیا از صنایع پر درآمد جهان محسوب شده و کشورهای مختلفی به تولید انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف می پردازند.

غول های لوازم خانگی بزرگی در دنیا وجود دارند که بخش زیادی از تولیدات لوازم خانگی را به خود اختصاص داده اند و از سرمایه داران بزرگ دنیا محسوب می شوند.

 ال جی، سامسونگ و بوش از جمله این ابر شرکت ها می باشند که با فعالیت در حوزه تولید انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … به برندهای مطرح و معتبر دنیا تبدیل شده اند که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کنند.

پیشرفت تکنولوژی و اتوماتیک شدن زندگی ها، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی را بر آن داشته است تا میزان تولیدات خود را در این زمینه افزایش داده و انواع جدیدی از لوازم خانگی روز به روز به لیست وسایل خانه اضافه می گردد.

امروزه در همه منازل، چه خانواده های پرجمعیت و چه افرادی که به صورت یک یا دو نفره زندگی می کنند، انواع مختلفی از لوازم خانگی ضروری از جمله یخچال، لباسشویی، اتو و … یافت می شود و زندگی بدون وجود این وسایل سخت به نظر می رسد و تقریبا ناممکن خواهد بود.

مسلما هر وسیله الکتریکی و مکانیکی، روزی به هر دلیلی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند و از آن جایی که تعمیر آن تنها توسط تعمیرکار در این زمینه امکان پذیر است در نتیجه می توان آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز را از جمله مشاغلی به شمار آورد که تعداد مراجعه کنندگان بسیاری دارد.

افزایش تقاضا در یک شغل به رونق بازار کار آن شغل منتج می شود که آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیز از این مشاغل محسوب می گردد. با این تفاسیر می توان با قاطعیت بیان کرد که بازار کار حرفه ای آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز و همینطور سایر کشورهای جهان به علت تولید زیاد لوازم خانگی و استفاده همه افراد از آنها بسیار پر رونق بوده و این شغل از جمله مشاغل پر درآمد جهان به حساب می آید.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *