آموزش ICDL در تبریز

دوره های آموزش  ICDL در تبریز با محور قرار دادن بازار کار و اشتغال در شهر تبریز در آموزشگاه  فنی و حرفه ای  برگزار میگردد .

این دوره آموزشی در سی جلسه  یک و نیم ساعته  و بصورت کاملا عملی  و با  مشارکت کار اموزان برگزار میشود . این دوره های تخصصی با مدرک رسمی سازمان فنی  و حرفه ای  و مدرک بین المللی  و قابل ترجمه   در  سرفصلها و استانداردهای  نوین اموزشی    در سی جلسه یک و نیم  ساعته و با حضور اساتید برجسته و توانمند  شهر تبریز  برگزار میگردد.

آدرس آموزشگاه ICDL در تبریز

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای در رشته ICDL

مدرک ICDL گواهینامه ای است بین المللی که در سراسر جهان اعتبار قانونی دارد. اخذ مدرک icdl یاInternational Computer Driving) (Licence به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با کامپیوتر است.

اخذ مدرک ICDL نشان دهنده این است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با کامپیوتر را دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

مدرک ICDL معتبر، که همان مدرک رسمی ICDL سازمان فنی و حرفه ای کشور است. در سراسر جهان اعتبار بین المللی و قانونی دارد.

آموزشگاه  ما که دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور میباشد، سالهاست که در زمینه برگزاری دوره های آموزش ICDL با مدرک فنی و حرفه ای  در تبریز فعالیت داشته و اخذ مدرک رسمی و بین المللی ICDL را بصورت سریع و در کوتاهترین زمان برای شما تضمین مینماید.

موارد استفاده مدرک ICDL

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای برای افرادی که قصد استخدام یا ارتقای شغلی در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی را دارند ضروری میباشد.

گواهینامه ICDL قابلیت کامپیوتری کارمندان را تضمین میکند.

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند ضروری میباشد.

گواهینامه ICDL برای کارمندان، مهارتهای کامپیوتری قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

گواهینامه ICDL سطوح توانایی IT را در یک سازمان تضمین میکند.

گواهینامه ICDL هزینه های پشتیبانی IT را کاهش می دهد.

گواهینامه ICDL از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روشهای کاری غیر موثر IT میکاهد. دوره های آموزشی زیادی وجود دارد که انتخاب را برای کارفرمایان و کارمندان مشکل کرده است.

گواهینامه ICDL تعریفی استاندارد و مقیاسی دقیق برای مهارتهای کامپیوتری بوده که در سطح بین المللی مورد تایید است. همچنین این گواهینامه بین نیازهای کارفرمایان و مهارتهای کارمندان تعادل ایجاد می کند.

یکی دیگر از نرم افزارهایی که برای دریافت مدرک ICDL باید کارکردن با آن را بیاموزید، نرم افزاری تحت عنوان اکسل است. به زبان ساده اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است. این نرم افزار از سلول‌هایی در ستون‌ها و سطر‌های خود برای مدیریت، سازماندهی و انجام عملیات محاسباتی روی داده‌ها استفاده می‌کند. شما می‌توانید در آن از جداول میله‌ای، چارت‌ها، فرمول‌ها و توابع به طرق مختلف استفاده کنید. با ثیت نام در آموزشگاه ICDL دارالفنون می توانید این نرم افزار را به طور کامل و در حد فرمول نویسی های پیشرفته یاد بگیرید.
آموزش کار با سیستم عامل کامپیوتری
آموزش ورد

در واقع با ماشینی شدن دنیا و پیشرفت ثانیه به ثانیه فناوری های نو، استفاده از افراد باکفایت برای اکثر شرکت ها به یک ضرورت تبدیل شده است. در این بین آشنایی با نرم افزاری های کاربردی مجموعه آفیس و بخصوص ورد برای تمام کارمندان اداری یک الزام است. از طرفی نباید فراموش کرد که قابلیت های گسترده نرم افزار word باعث شده که امروزه، ورد یکی از مهمترین مهارت هایی باشد که هر کارمند اداری می بایست آن را فرا بگیرد. به همین دلیل است که بسیاری از کارفرمایان در آگهی خود یا در زمان مصاحبه اعلام می کنند، در پی یافتن فردی هستند که مدرک ICDL (آی سی دی ال) داشته باشد و روز به روز بر متقاضیان آموزش ICDL افزوده می شود.

آموزش پاورپوینت

به طور کلی، نرم‌افزار مایکروسافت پاورپوینت یک ابزار ساخت ارائه‌های بصری است. به کمک این ابزار می‌توانید اسلاید شوهایی درست کنید که شامل متن، تصویر، اشکال، انیمیشن، صوت و موارد بسیار دیگری می‌شود. سپس می‌توانید اسلایدشو خود را بر روی یک تصویر بزرگ به نمایش در بیاورید یا آن را به عنوان یک سند گرافیکی برای خودتان ذخیره نمایید. اگر  احساس می کنید در محل کار یا تحصیلات خود به این نرم افزار و کار با آن احتیاج پیدا می کنید، بهتر است به فکر ثبت نام در آموزش ICDL باشید.

آموزش اکسل

نرم افزار مایکروسافت اکسس (Access) یک سیستم مدیریت دیتابیس است که عمدتا برای کاربری خانه home یا مشاغل کوچک کاربرد داشته و نسخه های موجود آن از ۲۰۰۷-۲۰۱۶ فقط برای کامپیوترهای شخصی تولید شده اند. بطور سنتی، اکسس بعنوان یک سیستم دیتابیس دسکتاپ شناخته می شود چون عملکردها یا فانکشن های آن قرار است بر روی یک کامپیوتر اجرا شوند (نه مثل سیستم های سرور-کاربر که برنامه دیتابیس روی یک سرور نصب می شود و بعد، از چند سیستم دیگر قابل دسترسی است). با شرکت در کلاس های ICDL نحوه کار با این نرم افزار به شما آموزش داده می شود.

آموزش کار با سیستم عامل کامپیوتری

اینترنت یک شبکه رایانه ای جهانی است که در سرتاسر کشورها گسترده شده اند. در این شبکه جهانی شما امکانات بسیاری  همچون استفاده از پست الکترونیکی، ارسال و دریافت فایل، گفتگو با دوستان، دریافت مقالات و استفاده از متون منتشر شده و غیره را در دسترس خواهید داشت . در محیط اینترنت شما می توانید دانسته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. متن یا فایلی را که مد نظر دارید جستجو کنید و بسیاری از کارهای مهم دیگر را انجام دهید. شما با شرکت در کلاس های آموزش ICDL یاد خواهید گرفت، چگونه به صورت حرفه ای از اینترنت استفاده کنید.