خرید مدرک تحصیلی در تبریز

خرید مدرک تحصیلی در تبریز  یکی از مطالب و مسائل مهم در این شهر و  شهر های دیگر می باشد .اصولا در این نوشته میخواهیم توضیح دهیم که چگونه میتوان در شهر تبریز یک مدرک تحصیلی را خرید و یا اصلا انرا معامله نمود.

ایا چنین مسئله ای میتواند واقعیت داشته باشد  که مدرک تحصیلی دیپلم توسط موسسه و یا شخصی  فروخته شود .

راههای صدور مدرک تحصیلی در تبریز

اصولا خرید مدرک تحصیلی کار ی غیر قانونی و فروش ان  دارای تبعات خطرناک قضایی و حقوقی است . با اینحال متاسفانه عده ای در  سطح کشور در زمینه صدور مدارک  و فروش انها فعالیت مینمایند.

دستیابی به یک مدرک تحصیلی از سه طریق امکان پذیر است :

نخست:  رفتن به مدارس و یا دانشگاههای دولتی و یا خصوصی و تحصیل در انها

دوم: از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه ای که در این زمینه فعالیت میکنند . این مراکز با توجه به مهارتهای   فرد متقاضی  از طریق مدارک رسمی سازمان فنی و حرفه ای و تطبیق انها با  دروس مدرسه ای و اموزشگاهی  نسبت به اخذ ازمون و صدور مدرک تحصیلی اقدام می نمایند .

مدرک صادر شده  قانونی و از طرف آموزش و پرورش می باشد  و میتوان با ان  در دانشگاه  و یا هر مرکزی دیگر ثبت نام و یا استخدام شد .

این مدرک قابل استعلام بوده  و سندیت قانونی دارد.

مهارت سرای تبریز  یکی از مراکز معتبر  صدور  مدارک دیپلم در تبریز  برای بازماندگان از تحصیل و ترک تحصل ها و کلیه علاقمندان به اخذ دیپلم   می باشد. علاقمندان میتوانند از طریق شماره تماس 09148741201  نسبت به اخذ مشاوره های لازم در این زمینه اقدام کنند.

سوم:خرید مدرک تحصیلی :

این روش علاوه بر اینکه غیر قانونی و غیر اخلاقی است بلکه اصولا فایده ای هم ندارد چون در حال حاضر تمامی مدارک صادر شده می بایست  دارای کد و قابل استعلام باشند در حالی که مدارک صادر شده  و دیپلم های جعلی قابل استعلام نیستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *